Aktualności

17 września 2014 – Na Górecznik

17 września uczniowie klasy VuAut. i IGuAut wraz z opiekunami wybrali się na wycieczkę na Górecznik. Wszyscy zebraliśmy się na dworcu kolejowym i o 08.46 wyruszyliśmy pociągiem w poszukiwaniu przygód. Podróż nie trwała długo, bo tylko 10 minut, ale jechało się bardzo fajnie. Wysiedliśmy na dworcu w Przygodzicach i ruszyliśmy w kierunku jeziora. Pogoda tego dnia była wspaniała, świeciło słońce i było ciepło. Najpierw zwiedziliśmy mini zoo, gdzie podobały nam się wszystkie zwiarzęta, a było ich tam naprawdę dużo: króliki, kury, gołębie, strusie, świnie, paw, gęsi, indyki, kozy i konie. Gdy zgłodnieliśmy usiedliśmy nad wodą i zjedliśmy pyszne śniadanie. Po posiłku udaliśmy się do Parku Przygód, gdzie zwiedzaliśmy ścieżkę edukacyjną na temat owadów. Była tam olbrzymia osa, biedronka, pająk, mucha i wiele innych. Na koniec w restauracji zamówiliśmy frytki, które wszystkim bardzo smakowały. Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni, wróciliśmy pociągiem do Ostrowa, gdzie na dworcu czekały na nas nasze kochane mamy. Codziennie wspominamy naszą wycieczkę na Górecznik i już planujemy, gdzie pojedziemy następnym razem.